مدیریت پسماند خشک با شهرسبز

شهری سبز با اپلیکیشن شهرسبز

ما با هدف هوشمند سازی و مدیریت در حوزه تفکیک پسماند خشک شهری و جلوگیری از دفن صدها تن زباله یا به تعبیری بهره مندی از سرمایه های گران بها و قابل انتقال به چرخه ی بازیافت در راستای حفظ بیش از پیش طبیعت و پیشگیری از خسارت به سرمایه های ملی که مختص به نسل های آینده می باشند سامانه جامع مدیریت پسماند شهر سبز ایجاد گردیده تا همزمان با حفظ منابع طبیعی در درازمدت ، منافع کوتاه مدتی نیز داشته باشیم

هریک از ما می توانیم همزمان با خدمت به جامعه و نسل آینده درآمدی از محل جمع آوری و ارسال پسماند های تولید شده خودمان کسب و این کار مفید و موثر را ترویج و به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

انتخاب نوع پسماند

انتخاب آدرس منزل

تحویل پسماند در منزل

ثبت نام آسان

به راحتی با ثبت شماره همراه خود در چندین ثانیه می توانید عضو اپلیکیشن شهرسبز شوید و از مزایای آن استفاده نمایید.

تفکیک پسماند در مبدا

پسماند خشک خود را براساس دسته بندی های موجود در اپلیکیشن در بسته های جدا قرار دهید

انتخاب موقعیت مکانی

در اپلیکیشن شهرسبز می توانید موقعیت مکانی محل زندگی و کار خود را جهت مراجعه ماموران جمع آوری پسماند ثبت نمایید

جوایز ارزنده

با امتیازاتی که از طریق تفکیک و تحویل پسماند های خشک خود بدست آورده اید از جوایز ارزنده موجود در نرم افزار بهره مند شوید.

درباره ما

چرا اپلیکیشن شهرسبز

هرساله ما مقدار بسیار زیاد 2.12 میلیارد تن پسماند تولید می کنیم که اگر این مقدار پسماند را داخل کامیون ها قرار دهیم، تعداد کامیون مورد نیاز به اندازه ی طول 24 بار دورتادور کره ی زمین خواهد بود.فرض کنید کارخانه داری تمام زباله های صنعتی خود را به خارج از شهر و در محل مشخص منتقل کند و آن ها را بدون هیچ اصولی در آن محل رها کند این امر سبب می شود زباله های جمع شده محیطی برای جمع شدن انواع آلودگی ها و انواع ویروس‌ها و میکروب‌ها شود و این حجم بسیار زیاد مواد آلوده کننده خطرات بسیار جدی برای محیط زیست کشور عزیزمان ایران خواهد داشت.

توسعه اپلیکیشن توسط:

شرکت زیست بوم نوین اقتصاد داتام

سهامداران شرکت زیست بوم نوین اقتصاد داتام در سال  2020 با عقد قرارداد مشارکت غیر انتفاعی اقدام به سرمایه گذاری در یکی از مجموعه های بسیار معتبر تولیدی  با سابقه چندین سال فعالیت  در ساخت تجهیزات امحاء زباله در شهرک صنعتی اشتهارد کرج جهت باز تولید این دستگاه با ظرفیت امحاء 400 و 800 کیلوگرم در ساعت با رعایت بالاترین سطح استاندارد در تولید محصول بخصوص بخش کوره با استفاده از مشعل پلاسما با دمای 1260 درجه سانتی گراد با آلایندگی بسیار پایین و کاملا دوستدار محیط زیست  بصورت کاملا بومی نموده است.

دستگاه زباله سوز پرتابل کانتینری

مدل GS500CSW

این دستگاه توسط شرکت نروژی تیم تک در سال 2017 تولید شده است و کلیه قطعات بکار رفته در آن ساخت شرکت زیمنس آلمان بوده و دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و در هر ساعت قابلیت سوزاندن 400 کیلو زباله را بصورت کامل با دمای نزدیک به 700 الی 900 درجه سانتیگراد با سوخت برق ، گاز یا گازوئیل می سوزاند . این دستگاه دارای سه عدد فیلتر مخصوص جهت رعایت کلیه استانداردهای سختگیرانه اتحادیه اروپا می باشد. فیلتر گرد و خاک و فیلتر دود و فیلتر بو این دستگاه کلیه گازهای سمی زباله ها را گرفته و هوای سالم به بیرون می دهد. کلیه قطعات این دستگاه ضد انفجار می باشد و دمای بالای 1200 درجه را تحمل مینماید. کلیه پارامتر های زیست محیطی اروپا توسط این دستگاه رعایت شده است . این دستگاه داخل یک کانتینر 20 فوتی نصب شده است و کاملا سیار می باشد و نیاز به اتاقک سازی جهت کسر صدای زائد و یا ایجاد بستر فونداسیون برای نصب سازه دستگاه نمی باشد.

مدار های الکترونیکی استفاده شده بر روی این دستگاه بروزترین قطعات ساخته شده در اتحادیه اروپا میباشد و کوره دستگاه دارای هفت لایه محافظتی می باشد و گرمای 1200 درجه سانتیگراد را براحتی تحمل می نماید و دارای کپسول اطفاء حریق جهت خاموش نمودن آتش سوزی احتمالی بوده که بصورت اتوماتیک و خودکار با داشتن سنسورهای مخصوص دمایی عمل مینماید. کارکرد دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک بوده و دارای قابلیت کنترل فرمان میباشد و امکان مانیتورینگ جهت تعیین نوع زباله و درجه حرارت مورد نیاز میسر میباشد. ضمنا دستگاه در مقابل باد برف و باران عایق بندی شده و سالها قابلیت فعالیت در محوطه غیر مسقف را دارا بوده و پوسیده نمیشود. از دو جهت میشود زباله را وارد مخزن نمود و دارای دو درب برای ورود ز یاله می باشد. دستگاه دارای یک ژنراتور 850 کاوا داخل کانتینر نصب شده است که باعث میشود با برق ضیف هم شروع به کار نماید.شرکت سازنده دستگاه های زباله سوز در اتحادیه اروپا جزء یکی از برندهای معتبر بوده و انواع زباله را می تواند بسوزاند و محدویتی در مورد نوع زباله اعم از شهری ، بیمارستانی ، بیمارستانی خطرناک نداشته و نیاز به خاموش کردن دستگاه نمیباشد و پس از یک نوبت روشن شدن میتواند روزها بدون وقفه فعالیت نمایند.

آماده نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما هستیم

ارتباط با ما

اپلیکیشن شهر سبز به معنای واقعی خود در مسیر حفظ و توسعه محیط زیست قدم برداشته است که امیدواریم با مشارکت شما این امر تحقق کاملی داشته باشد.

ما با هدف هوشمند سازی و مدیریت در حوزه تفکیک پسماند خشک شهری و جلوگیری از دفن صدها تن زباله یا به تعبیری بهره مندی از سرمایه های گران بها و قابل انتقال به چرخه ی بازیافت در راستای حفظ بیش از پیش طبیعت و پیشگیری از خسارت به سرمایه های ملی که مختص به نسل های آینده می باشند سامانه جامع مدیریت پسماند شهر سبز ایجاد گردیده تا همزمان با حفظ منابع طبیعی در درازمدت ، منافع کوتاه مدتی نیز داشته باشیم

© 1402 شهرسبز. تمامی حقوق محفوظ است.

طراحی و اجرا: شرکت زیست بوم نوین اقتصاد داتام

پیمایش به بالا